keyhanger-tryk

Har dine medarbejdere keyhangers? Hvis ikke bør du stærkt overveje det? Ikke nok med det er nemme måder at holde styr på dine medarbejderes nøgler eller nøglekort på, så giver det dem også en fin souvenir at beholde omkring dit firma, som så rejser ud i verdenen og reklamere for dit firma. Det er det englænderne kalder en ”win-win” situation! Det er både praktisk og smart, hvilket er en kombination, som kan være sjælden! Så hvorfor ikke udnytte det? Læs med her hvordan!

Gratis reklame

Man køber jo ikke en keyhanger for reklamens skyld. Man køber det jo fordi man mangler halsbånd til sine medarbejdere. Hvis de har mange nøgler de skal have styr, eller måske bare en nøgle til indgangen og deres skab, så kan en keyhanger være nyttig. Eller hvis man er et moderne og smart firma, som har nøglekort til alle indgangene, så kan man bruge en keyhanger til lige netop det. Gør det at have et nøglekort meget nemmere at have med at gøre. I stedet for at man skal finde kortet op af sin lomme eller pung og fumle med det, så hænger kortet om halsen og man kan enkelt og nemt tage kortet hen til scanneren og komme videre med sit arbejd. Så i det lange løb, sparer du penge og arbejdskraften og tid på keyhanger valget!

Men nu har du så valgt keyhanger af praktiske årsager. Det enorm nyttigt for dine medarbejdere. Men der er stadig flere bonusser ved en keyhanger. For nu har dine medarbejdere, eller blot dig selv, også fået en halskæde, som er nem at have med at gøre og som de kan hænge alle deres andre nøgler på, om det er husnøgle eller cykel nøgle, hvis man tager cyklen på arbejde. Derfor er der stor sandsynlig for at dine medarbejdere bruger keyhangeren uden for arbejdspladsen. Når andre folk så ser dem gå rundt med disse keyhangers, så fungere det ligesom reklamer alle andre steder! Des oftere folk ser dit firmalogo, des mere sandsynligt er det, at de køber dine produkter. Så det er gratis reklame at lade dine medarbejder, eller dig selv gå rundt udenfor arbejdspladsen med deres keyhangers på!

Simpel og enkelt ændringer kan rette op på økonomien!

Og det er netop sådanne småting man kan gøre for sit firma, som virkelig kan gøre en ændring for firmaet. Der var mange penge at spare og tjene gennem keyhangers. Så ligger det næste spørgsmål: hvor ellers kan man spare lige så mange penge. Og den kan fortsætte i nogen tid. Begynd at led efter andre muligheder for at rette på detaljer, som kan tilføje noget til dit firma. Hvis man, ligesom med keyhangerne, kan slå reklame og praktik sammen i én, så rammer du guld. Hvis du kan gøre det flere gange, har du hele minen! Der findes to slags succeshistorier i forretningsverdenen. De første er dem med de helt originale ideer, som alle bare må have og de andre finder små ideer til at gavne sit firma!